پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 29
دیروز : 30
افراد آنلاین : 1
همه : 706
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هر هدفي كه انتخاب كنيم، متناسب با آن، مسائل، مشكلات و موانعي وجود دارند كه اجازه دستيابي به آن هدف را به ما نمي‌دهند، طبيعي است كه اگر آنها را از سر راهِ رسيدن به موفقيت و هدف برداريم، دستيابي به هدف بسيار ساده‌تر خواهد شد، بنابراين يكي از مهمترين مهارت‌هايي كه لازم است ياد بگيريم روش صحيح حل مسئله است.

راه‌ها و روش‌هاي متفاوتي براي برخورد با مسئله و رفع آن وجود دارد كه در ادامه به يكي از ساده‌ترين و قدرتمندترين روش‌هاي حل مسئله مي‌پردازيم، كه با استفاده از آن مي‌توانيد مسائل، موانع و مشكلات موجود سر راه موفقيت و هدف خود را برداريد.

هر كدام از ما نيازها و خواسته‌هايي داريم كه مي‌خواهيم به آنها برسيم و يا برطرفشان كنيم، چيزي كه باعث شده رسيدن به آنها سخت شود، وجود همين موانع و مشكلات است، آنها از قبل وجود داشتند يا متناسب با شرايط و رفتارهاي ما به وجود مي‌آيند، بنابراين وجود مشكلات و موانع امري طبيعي و اجتناب‌ناپذير است پس نمي‌توان انتظار داشت كه آنها وجود نداشته باشند، چنين انتظاري مانند اين است كه بخواهيم درون يك استخر پر از آب بپريم و انتظار داشته باشيم خيس نشويم، بنابراين به جاي گله و شكايت از وجود آنها بهتر است به حل آنها بپردازيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۹:۴۲ ] [ پيشگامان ]

براي رسيدن به هدف ، راه‌هاي زيادي وجود دارد، اما بدون شك يكي از قدرتمندترين آنها استفاده از قانون پنج است، قانوني ساده اما بسيار قدرتمند كه در نهايت به اثر مركب ختم مي‌شود.

مهم نيست چه چيزي ياد مي‌گيريد يا از چه استراتژي و تاكتيكي استفاده مي‌كنيد، موفقيت در نتيجه‌ي اثر مركب به دست مي‌آيد. «دارن هاردي»

جك كنفيلد يكي از افرادي است كه در فيلم راز صحبت كرد و موفقيت اش را مديون استفاده از قانون جذب عنوان كرد، شايد با توجه به صحبت‌هايش اينطور به نظر برسد كه او براي رسيدن به هدف خود تلاش زيادي نكرده و فقط با چسباندن يك چِك به سقف اتاقش و تصويرسازي، توانست ۱۰۰ هزار دلار و سپس ۱ ميليون دلار به دست بياورد، اما وي موفقيت خود را در كتابش با عنوان “مباني موفقيت” طور ديگري عنوان مي‌كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۸:۱۵:۲۰ ] [ پيشگامان ]

همانطور كه در مقاله قبلي اشاره كرديم، بزرگ‌ترين دشمنان موفقيت و خوشبختي انواع احساسات منفي هستند و به اين موضوع پرداختيم كه «احساسات مثبت قدرت مي‌بخشند، احساسات منفي قدرت را مي‌گيرند.» و براي اينكه بتوانيم به موفقيت و هدف خود دست يابيم، نياز به قدرت داريم و اين قدرت از احساسات مثبت تأمين مي‌شوند.

احساسات منفي باعث مي‌شوند قدرت ما از بين برود، بنابراين اولين قدم اين است كه از شر احساسات منفي خلاص شويم تا قدرت، توان و انرژي صرفه‌جويي شده را در جهت موفقيت و دستيابي به هدف بكار ببريم.

يك قانون كلي وجود دارد، تقريبا با هر چيزي كه بخواهيم مبارزه كنيد، قوي‌تر مي‌شود، احساسات منفي هم همينطور است، اگر بخواهيد با آنها مبارزه كنيد، قوي و قوي‌تر مي‌شوند، پس بايد از يك راهكار بهتر استفاده كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۵۹:۱۲ ] [ پيشگامان ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب