پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 30
افراد آنلاین : 1
همه : 691
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دليل اينكه اين ۳ درصد جزو افراد موفق قرار گرفته‌اند اين است كه آنها داراي قدرت و انرژي هستند  كه مي‌توانند آن را به راحتي صرف رسيدن به اهدافشان كنند، آنها دغدغه‌اي غير از رسيدن به هدفشان ندارند يا اگر هم داشته باشند توانسته‌اند آن را مديريت كنند.

ولي ۹۷ درصد ديگر داراي قدرت و انرژي نيستند و اگر هم قدرت و انرژي داشته باشند، آن را در مبارزه با انواع احساسات منفي و دغدغه‌هايشان از دست مي‌دهند و ديگر تواني نمي‌ماند كه آن را صرف  رسيدن به اهدافشان كنند.

«احساسات مثبت قدرت مي‌بخشند، احساسات منفي قدرت را مي‌گيرند.»

درك جمله فوق بسيار مهم و حياتي است، آن را چندين بار بخوانيد آنقدر كه با تمام وجود آن را درك كنيد.
ما براي رسيدن به اهدافمان نياز به قدرت و انرژي داريم و يكي از مهمترين راه‌هاي به دست آوردن قدرت و انرژي، داشتن انواع احساسات مثبت است و اگر هدف ما واضح و روشن باشد، برنامه‌اي براي رسيدن به آن طراحي كنيم و با داشتن قدرت و انرژي، احتمال رسيدن به هدف خود را به شدت  افزايش داده‌ايم.

كشوري كه در حال جنگ با دشمنان است و تمام نيروهاي خود را براي بيرون راندن دشمن از مرزهايش اختصاص داده، آيا مي‌تواند به آباداني كشورش فكر كند؟ آيا توان، انرژي و سرمايه‌اي باقي مي‌ماند تا بخواهد شغل ايجاد كند، اقتصادش را شكوفا كند، دانش خود را افزايش دهد؟ و خيلي كارهاي ديگر؟

در حالت كلي، هر كشوري دو گروه دشمن دارند:
گروه اول) دشمنان برون مرزي كه شامل كشورهاي همسايه و بيگانه است.
گروه دوم) دشمان درون‌مرزي، كه شامل افراد و گروه‌هايي است كه با نظام و حكومت مخالف هستند و از هر فرصتي مي‌خواهند استفاده كنند تا به كشور ضربه بزنند و اجازه رشد و شكوفايي را به آن ندهند.

اين موضوع در مورد ما هم صدق مي‌كند، ما هم دو گروه دشمن داريم:
گروه اول) دشمناني كه خارج از وجود خودمان است، مثل انواع مشكلات، بدبياري‌ها، شرايط بد اقتصادي، بي‌پولي، بي‌كاري و غيره.
گروه دوم) دشمناني كه در وجود خودمان است، مثل انواع احساست منفي، بيماري‌ها، ناتواني‌ها، باورهاي منفي و غيره كه هر لحظه مي‌خواهند به ما ضربه بزنند، ما را از پا در بياورند و اجازه رشد و شكوفايي را به ما ندهند.

بنابر اين اگر مي‌خواهيم به اهدافمان برسيم، رشد و پيشرفت كنيم، ابتدا بايد از شر دشمنان داخلي يعني انواع احساسات منفي خلاص شويم، نبايد هيچ دغدغه‌ي ذهني داشته باشيم يا اگر هم  داشته باشيم بايد آنها را مديريت كنيم، نبايد قدرت و انرژي ما صرف مبارزه با نااميدي‌ها، نگراني‌ها، شكست‌هاي گذشته، خاطرات تلخ گذشته، باورهاي منفي و غيره شود.

ادامه مطلب را از اينجا بخوانيد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۷:۲۴:۵۵ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب