پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 30
افراد آنلاین : 1
همه : 701
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

برنامه ريزي زندگي

برنامه ريزي زندگي يعني يافتن راه و روشي براي رفتن از جايي كه الان هستيم به جايي كه مي خواهيم برسيم كه مي توانيم آن را در قالب يك هدف كلي براي زندگي در بياوريم، لازم نيست در ابتدا اين هدف خيلي واضح و روشن باشد، البته اگر باشد عالي است ولي اگر هم نباشد، فقط در همين حد كه مسير را نشان دهد كفايت مي كند، بعداً هرچي در طول مسير پيش مي رويم اهدافمان هم واضح و هم روشن مي شوند.

ما وقتي در جهتي كه تعيين كرده ايم پيش مي رويم، مسير برايمان روشن مي شود و بهتر درك مي كنيم كه چه چيزهايي خواسته واقعي ما هستند، ما در اين مسير قدرت به دست آوردن خيلي خواسته هايمان را به دست مي آوريم، حتي اهداف كوچك تر و كوتاه مدت ما هم هماهنگ و هم راستا با هدف و جهت كلي و برنامه ريزي زندگي ما خواهند بود.

وقتي اهداف كوچك، كوتاه مدت و كارهايي كه انجام مي دهيم، خواسته هاي ما، نگرش ما، برنامه ريزي زندگي ما همه و همه در يك راستا و در يك جهت باشد، قدرتي به دست مي آوريم كه در حالت معمولي حتي قابل تصور هم نيست، ما قدرت خلق كردن زندگي كه دوست داريم را به دست مي آوريم.

تعيين هدف و جهت كلي زندگي و همين طور داشتن برنامه زندگي باعث ايجاد تمركز مي شود كه يكي از ويژگي هاي ضروري مخصوصا در زندگي الان است، در اين حالت ديگر ما فرصت ناله و شكايت را نخواهيم داشت، آنقدر هدف داريم كه بخواهيم به آنها برسيم كه ديگر فرصتي براي ناله، شكايت، ياس، نااميدي و در جا زدن نخواهيم داشت، از اينجا مانده و از آنجا رانده نخواهيم شد، به چه كنم، چه كنم نخواهيم افتاد.

در نهايت داشتن هدف و جهت كلي زندگي و همين طور برنامه ريزي زندگي باعث مي شود ما رشد و پيشرفت كنيم، چيزي كه خواسته قلبي همه انسان هاست.

هدف، جهت كلي و برنامه زندگي قدرتمند سه بخش دارد:


منبع: مدير هدف
موفقيت با مديريت هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۰۶:۰۲:۱۷ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب