پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 13
دیروز : 30
افراد آنلاین : 2
همه : 690
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

انسان داراي قدرت هاي بسيار زيادي است، حتي اگر در زمينه اي استعداد طبيعي هم نداشته باشد، مي تواند با تلاش و كوشش زياد به اهداف و نتايج فوق العاده اي دست پيدا كند، اما اين كار نياز به داشتن اراده خيلي بالا و تلاش بسيار است و ممكن است در اين راه سختي هاي زيادي هم تحمل كند.

گاهي اوقات مجبور هستيم مواردي يا مهارت هايي را ياد بگيريم كه هيچ علاقه اي به آنها نداريم و حتي شايد هيچ استعدادي هم در آن زمينه نداريم ولي به ناچار بايد آن را ياد بگيريم وگرنه بخش مهمي از كسب و كارمان به مشكل بر مي خورد، در اين زمان مي توانيم به خودمان يادآوري كنيم كه ما كسب و كارمان را دوست داريم و اين مورد هم بخشي از كسب و كارمان است كه با يادگيري آن مي توانيم كسب و كارمان را بهتر كنيم و گسترش دهيم.

در اين حالت حتي اگر آن مهارت سخت هم باشد، با كمي تلاش بيشتر آن را ياد مي گيريم و بعد از مدتي به حد خوب و قابل قبولي مي رسيم، اما اگر شغل مان را دوست نداشته باشيم، در اين حالت حتي كوهي از انگيزه هم نمي تواند باعث پيشرفت مان شود يا حداقل بايد چندين برابر بيشتر زحمت بكشيم تا به نتيجه برسيم.

پس چه بهتر از همان ابتدا سراغ شغلي برويم كه در آن استعداد داريم. در بيشتر مواقع، داشتن استعداد در كاري به اين معني است كه ما آن كار را دوست داريم و علاقه داشتن مي تواند از سختي ها و نااميدي ها بكاهد و سرعت ما را در دستيابي به نتايج بهتر و بزرگتر، به شدت افزايش دهد.

در ادامه به ۶ روشي مي پردازيم كه به اين سوال جواب مي دهد كه چگونه استعداد خود را كشف كنيم و بفهميم كه براي چه كاري ساخته شده ايم.

كشف استعداد

روش اول)

ما هميشه در كاري موفق مي شويم يا بهتر از آن در كاري به اوج موفقيت مي رسيم كه آن كار را دوست داشته باشيم، معمولا داشتن استعداد رابطه مستقيمي با علاقه و دوست داشتن دارد، يعني اگر به چيزي علاقه داريد به احتمال خيلي زياد در آن زمينه استعداد هم داريد.

ادامه مطلب را از اينجا مطالعه كنيد

موفقيت با مديريت هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۰۶:۲۰ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب