پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 790
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

خوشبختي در ساده ترين تعريف يعني احساس رضايت از خود، ما زماني احساس رضايت مي كنيم كه وقتي به گذشته فكر مي كنيم بدانيم كارهايي كه انجام داده ايم درست بوده اند، حتي با اينكه آن كارها سخت بودند.

بنابراين براي انجام كارهاي درست كه باعث شوند احساس رضايت كنيم، نيازمند اين هستيم كه در زندگي مان هدف و ايده آلي داشته باشيم و بخواهيم به آن هدف يا ايده آل برسيم، هدفها به ما احساس معنا و مفهوم مي دهند.

هدف ها به ما مسير را نشان مي دهند و وقتي ما در اين مسير شروع به حركت مي كنيم، شادمان تر و قدرتمندتر هستيم، احساس انرژي بيشتري مي كنيم، موثرتر هستيم. ما در مسير اهداف رشد مي كنيم، بزرگتر ميشويم و به نسخه ي ايده آل خود تبديل ميشويم.

راز موفقيت در زندگي ، رشد و تكامل است، اينكه بتوانيم توانايي هاي بيشتري را شكوفا كنيم، به همين خاطر بزرگترين مسئوليتي كه در قبال خود داريم و شايد هم راز موفقيت در زندگي اين است كه كشف كنيم دقيقا چه خواسته اي داريم و چگونه مي توانيم به بهترين شكل ممكن به خواسته ي خود برسيم.

از كجا شروع كنيم؟

محققان طي سال ها تحقيقاتي انجام دادند، آنها مي خواستند بداند افراد موفق و ناموفق چه خواسته هايي دارند و هم اينكه در اغلب مواقع به چه چيزهايي فكر مي كنند.

پس از سال ها تحقيق در نهايت به اين نتيجه رسيدند كه در اغلب مواقع، افراد موفق به آينده نگاه مي كنند و به اين فكر مي كنند كه به كجا مي خواهند بروند و چه كارهايي مي توانند انجام بدهند كه بهتر و سريعتر به مقصدشان برسند.

اما افراد ناموفق اغلب مواقع به گذشته شان نگاه مي كنند و نگران آن هستند. به چيزهايي فكر مي كنند كه توان تغيير دادن آن را ندارند.

بنابراين يكي از بهترين راهكارها اين است كه روي مواردي تمركز كنيد كه توان تغيير دادن آن را داريد، شايد الان نتوانيد يك كسب و كار راه بي اندازيد، ولي مي توانيد نحوه ي راه اندازي يك كسب و كار را ياد بگيريد، شايد نتوانيد گذشته تان را تغيير دهيد ولي مي توانيد كه براي آينده تان يك هدف تعيين كنيد و روي آن تمركز كنيد.

منبع: مدير هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۱۱:۵۵ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب