پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 776
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
آنها چگونه مي توانند هم يك زندگي موفق داشته باشند و هم اين همه ويژگي خوب و مثبت را يكجا داشته باشند؟

 در ادامه مي خواهم ۴ ويژگي را بگويم كه اگر بتوانيم آن را ياد بگيريم و تبديل به بخشي از خصوصيت مان كنيم، ما هم مي توانيم مانند افراد موفق دسته دوم، نه تنها يك زندگي موفق داشته باشيم بلكه از زندگي مان رضايت كامل هم داشته باشيم.

البته زندگي موفق مي تواند براي هر كسي يك معني خاص بدهد، ولي در كل منظورمان از زندگي موفق اين است كه به خيلي از خواسته هاي معقول، واقعي و قابل دست يابي در زندگي مان رسيده باشيم.

يك راز مهم

واقعيت اين است كه زندگي اين افراد موفق دسته دوم، رضايت بخش تر از زندگي من و شما نيست، چيزي كه باعث شده آنها از زندگي شان رضايت داشته باشند و به خاطر همين موفقيت هاي بسياري به دست بياورند، داشتن يك مهارت پيشرفته است.

اين مهارت پيشرفته باعث مي شود كه آنها دائم پيشرفت كنند و موفقيت هاي بيشتر به دست بياورند و رضايت از زندگي هم زماني اتفاق مي افتد كه انسان بداند در هر شرايطي در حال رشد و پيشرفت است.

 اين مهارت پيشرفته باعث ميشه هر جا و در هر شرايطي كه هستند، بهترين امكانات، بهترين انتخاب ها و در كل بهترين ها را نصيب خود كنند.

اگر ما هم بتوانيم اين مهارت پيشرفته را كه از ۴ ويژگي تشكيل شده به دست بياوريم، هر جا كه برويم و در هر شرايطي ما هم شانس مي آوريم، خيلي از كارهاي ما اتوماتيك انجام ميشود، كاري كه ديگران در عرض چند ماه انجام مي دهند ما در عرض چند روز انجام مي دهيم و در موارد بيشماري به داد ما مي رسد.

مدير هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۹:۲۵ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب