پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 785
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
– هدفتان را بايد بسيار دقيق و واضح تعيين كنيد. هيچ اما و اگر نبايد، در اين زمينه، وجود داشته باشد. همه‌ي موفقيت‌ هاي شخصي پيامد يك انگيزه يا تركيبي از انگيزه‌ها هستند كه شما نمي‌توانيد، بي‌آنكه انگيزه‌ ي لازم را به كسي ببخشيد، از او بخواهيد تا كاري را در زماني معين انجام دهد.
هر ايده، نقشه يا هدف برتر؛ با تكرار انديشه؛ در ذهن حفظ مي‌شود. اشتياق نشان دادن به تشخيص آن ايده، نقشه يا هدف برتر سبب مي‌شود تا احساسات نيز همچون پشتوانه‌ي آن ايده، نقشه، هدف برتر يا زندگي هدفمند باشد. سپس، بخش نيمه خودآگاه ذهن انسان مسئوليت آن را به عهده مي‌گيرد و با كمك ابزارهاي منطقي و طبيعي موجود، بر مبناي آن، عمل مي‌كند.
– اكنون، شما درسي فوق‌العاده را در زمينه‌ي روانشناسي ياد گرفته‌ايد. اگر قصد داريد ذهنتان، به راستي، انديشه‌اي را بپذيرد و عادتي را بر مبناي آن به وجود آورد؛ به گونه‌اي كه ذهنتان به طور خودكار بر مبناي آن عادت عمل كند؛ بايد آن انديشه را بارها و بارها در ذهنتان تكرار كنيد و تا زمان دستيابي به خواسته‌ي خود، به تكرار كردن آن ادامه دهيد.
– اين كار را مي‌توانيد با روش آقاي اميل كوئه انجام دهيد؛ “من، هر روز، با هر روش ممكن، بهتر و بهتر مي‌شوم” او با اين فرمول توانست هزاران نفر از انسان‌ها را درمان كند؛ اما هنوز عده‌اي بسيار از انسان‌ها باقيمانده بودند كه اين روش در درمان آنها هيچ تاثيري نداشت. اگر شما دليل اين موضوع را بدانيد؛ من بسيار شگفت‌زده مي‌شوم.
– در اين جمله هيچ شور و شوق يا هيچ احساسي وجود ندارد. وقتي جمله‌اي را بر زبان مي‌آوريد؛ تا زماني كه احساس و باورتان را با آنها درهم نياميزيد؛ مانند اين است كه فقط هوا را از دهانتان خارج مي‌كنيد.
يكي از ابزارهاي بسيار مهم براي داشتن يك زندگي هدفمند استفاده از تلقين است.
«من، هر روز، با هر روش ممكن، بهتر و بهتر مي‌شوم»

موفقيت با مديريت هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۱:۲۰ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب