پيشگامان
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 783
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

موفقيت با توصيه‌هاي زيگ زيگلار

اگر انگيزه شما افزايش درآمدتان است، اگر انگيزه‌تان يافتن مسير است، اگر با فرزندانتان روابط مناسبي نداريد، اگر ارتباط زناشويي شما در وضعيت نامساعدي قرار دارد و حتي اگر انگيزه شما، بهبود روابط خانوادگي باشد، اين مجموعه مقالات، مي‌تواند شما را براي رسيدن به هدفتان و براي موفقيت ياري كند. من، زيگ زيگلار، در سفر به سوي موفقيت، همراه شما خواهم بود.

موفقيت چيست؟

پاسخ اين پرسش بستگي به فردي دارد كه به آن پاسخ مي‌دهد به تعداد افراد روي كره زمين، براي موفقيت تعريف وجود دارد.

موفقيت با هر جنبه‌اي از زندگي شما در ارتباط است؛ روابط شما با ديگران، توانايي‌تان براي ايجاد  ارتباط در دنياي كاري، تندرستي كه بايد در حفظ آن بكوشيد و خوشحالي كه بايد از آن لذت ببريد.

حرف‌هاي مرا اشتباه تفسير نكنيد؛ موفقيت درجه‌اي از رفاه مالي را نيز در بر مي‌گيرد (پول مهمترين چيز در زندگي نيست اما از لحاظ منطقي اهميت دارد).

من صادقانه اعتراف مي‌كنم چيزهايي را كه پول براي من فراهم مي‌كند، دوست دارم؛ خانه، اتومبيل، لباس، تعطيلات و غيره. لازم نيست ثروتمندترين آدم دنيا باشم، اما به همان نسبت، فقير هم نبايد باشم. من دوراني را سپري كرده‌ام و روزهايي را به خاطر مي‌آورم كه در آن، پرداخت اجاره خانه‌ام به تعويق مي‌افتاد و اتومبيل هم نداشتم، چون نمي‌توانستم پول آن را بپردازم.

از طرفي علاوه بر رفاه مالي كه به آن اشاره كردم، موفقيت براي من به معناي موفقت در خانه، موفقيت در حرفه و در ارتباط با دوستان و همكارانم نيز هست؛ همچنين من آرامش  فكري را نيز موفقيتي بزرگ مي‌دانم. حال اين پرسش به وجود مي‌آيد كه براي رسيدن به موفقيت، چه كاري بايد انجام دهيد؟

فرمولي براي موفقيت

من در طول اين سال ها، فرمولي به دست آورده‌ام كه به من كمك مي‌كند به هر آنچه كه از نظر منموفقيت است، برسم. در اين سري از مقالات، به بخش‌هاي مختلف اين فرمول اشاره مي‌كنم كه با  نگرش ذهنيِ صحيح شروع مي‌شود و افزودن مهارت‌هاي مناسب، انديشه صحيح، يافتن مسير و ساختن پايه‌هاي شخصيت را در بر مي‌گيرد.

۱- توسعه نگرش فكريِ مناسب

اگر در طول مسير خود به سوي نقطه اوج، نگرش «مناسب» به همراه داشته باشيد، سفر شما به سوي موفقيت، جرياني توأم با آرامش خواهد داشت، عبارت «فكر مي‌كنم كه مي‌توانم»، در هر زماني عبارت «نمي‌توانم» را سركوب مي‌كند نگرش «مي‌توانم انجام دهم» در زندگي، به شما كمك مي‌كند در زمان مورد نظرتان، به اهداف خود دست يابيد، روابط دوستانه ايجاد كنيد و كاري دائم در اين مسير داشته باشيد. از اين رو همه از بودن در اطراف شخصي كه يابنده راه حل‌هاست و به جاي نگاه منفي به هر موردي، نگاهي مثبت دارد، لذت مي برند.

«فكر مي‌كنم كه مي‌توانم»

مدير هدف
موفقيت با مديريت هدف

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۱۷:۳۵ ] [ پيشگامان ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب